TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

May 13, 2015

Taklimat latihan pemeriksaan pt3

Pada 12 dan 13 Mei 2015 telah menghadiri satu taklimat latihan pemeriksaan penskoran PT3 bertempat di SMK Bandar Utama Damansara 3. Sekolah kluster. Cantik.

Pengisian taklimat ini ialah untuk melatih Kpkw dan pkw setiap daerah memetuhi Panduan Penskoran yang telah ditetapkan oleh Lembaga Peperiksaan. In syaa Allah akan ditaklimatkan juga di daerah masing-masing nanti.

Harapan saya, semoga cikgu-cikgu di sekolah nanti memahami dan mematuhi panduan penskoran yang diberikan dan melaksnakannya dengan lebih telus.

:)
Dari kiri : saya (cikgu norliza), puan suzana dan cik bibah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...