TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

May 20, 2010

Satu Penghargaan...

Pada 20 Mei 2010, Khamis dan bertempat di Dewan Sri Jugra, merupakan detik yang teristimewa buat saya. Di sini saya merasakan bertuahnya saya menggalas tugas sebagai seorang guru. Penghargaan yang saya terima ini saya tujukan khas buat anak-anak murid saya yang sangat disayangi. Semoga anak-anak murid saya  mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR 2010, Insyaallah..


Anugerah Guru Inovasi Sekolah Menengah kerana memperkenalkan Santai Minda (Set teka silang kata berdasarkan sukatan mata pelajaran KHB-ERT dari Tingkatan 1 hingga 3) untuk program ulangkaji kepada murid-murid Tingkatan 3 yang akan menduduki PMR.


Bergambar kenangan bersama Tuan Haji Abdul Wahid bin Takat (Pengetua SMK Telok Datok) dan Puan Hajah Tokiah Binti Remot (Mantan Pengetua SMK Telok Datok).


Bersama rakan-rakan seperjuangan yang menerima anugerah semasa Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah Kuala Langat.


Sijil Penghargaan....


Cenderamata....


Buku Cenderamata...


Coretan dari Buku Cenderamata...

Alhamdulillah...:)

3 comments:

Norliza said...

Syukurku kepada Ilahi. Terima Kasih suami ku dan anak-anak ku kerana sentiasa menyokong kerjaya ku sehingga tercapai segala impian....

nidus2 said...

Saya juga mengucapkan tahniah kepada cikgu.

Norliza said...

terima kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...