TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

August 27, 2017

Ulangtahun Kelahiran Saya... 27 Ogos 2017

Alhamdulillah

Sempena ulangtahun kelahiran saya tahun ini, saya gantikan laptop lama yang telah 7 tahun berkhidmat dengan si merah ni.
Semoga panjang usianya.


Kemudian, saya beli juga projektor LCD Epson ni juga.. RM1400
In Syaa Allah akan digunakan untuk mengajar.
Ini hak peribadi tau.. bukan sekolah punya ye.

Yang satu lagi tu, si Panjang Leher nya saya beli juga.
Awal tahun 2016..Bukan hadiah hari jadi, tapi rezeki berlebihan,
Jadi, belilah satu.


Malam 27 Ogos 2017, en suami belanja makan. 
Saya suka kek, iceblended coklat dan potato skin je.


Semua yang saya beli bukan untuk diri saya..Untuk kepuasan mengajar
cikgu lah kata kan...

Oleh itu, bersyukurlah..

Alhamdulillah.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...