TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

May 16, 2021

SELAMAT HARI RAYA AIDULFITRI DAN SELAMAT HARI GURU 2021

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Rindu nak menulis dalam blog sendiri, bercerita tentang diri dan keluarga.. 

(selain PDP dan PDPR..)


Alhamdulillah, syukur dikurniakan Aidilfitri dan Hari Guru walaupun dengan gaya NORMAL BAHARU.

Perlu hadapinya, entah sampai bila. Syukur jangan berhenti sambil berharap dan berdoa semoga semuanya kembali seperti biasa. 

Dikesempatan ini, saya ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru dan murid yang sudi menggunakan MODUL PEMBELAJARAN dan BBM LAIN yang saya sediakan. Sesungguhnya sumbangan tuan/puan amat besar ertinya kepada saya dan sebahagian besar telah diinfakkan kepada yang selayaknya. Semoga Allah swt memberkatinya. 

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

SELAMAT HARI GURU BUAT SEMUA YANG BERGELAR GURU. DAN SELAMANYA SEBAGAI GURU.




NORMAL BAHARU





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...