TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

April 13, 2010

Latihan Interaktif

Saya baru saja menyiapkan beberapa set teka silang kata yang dinamakan Santai Minda berbentuk Latihan Interaktif. Latihan ini boleh digunakan oleh semua murid yang mempelajari mata pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu (KHB) di Malaysia. Ia adalah percuma!

Jika berminat hendak mencuba latihan ini, sila klik Latihan Interaktif. Terdapat beberapa set yang saya sediakan dan akan ditambah lagi dari semasa ke semasa.

Ikuti arahan sebagai panduan untuk menggunakan Santai Minda ini. Alamilah suasana pembelajaran yang berbeza dan menguji pengetahuan anda!!

Selamat Mencuba... Sila beri komen yang membina agar penambahbaikan dapat dilakukan..

:)

1 comment:

AzizMostafa said...

Why not Semarak Flower Crosswords?
Teka Silang Kata Kelopak
http://www.typophile.com/node/51401
Dalam English + Malay (Rumi+Jawi)
Melompat Lebih Tinggi + Semoga Berjaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...