TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

September 20, 2012

Jom Sebarkan Ilmu bersama SAP

Assalamualaikum. 
Saya hanya sekadar ingin berkongsi pengalaman serta menarik perhatian rakan pembaca blog ini..
Sebagai seorang penulis.. tentulah saya berminat untuk memasarkan ebook atau bahan ilmiah ini dengan lebih meluas..Oleh itu, jika ada pihak yang ingin membantu memasarkan bahan ilmiah ini melalui medium lain seperti facebook atau twitter tentulah amat dialu-alukan.
Program SAP menawarkan pakej yang mampu milik berharga dari rm20 hingga rm99 (boleh pilih). Ia mengandungi lebih 30 jenis ebook yang sangat bagus dan boleh digunakan... Program SAP (Sistem Automasi Pemasaran) ini menjadikan kita sebagai agen pengiklanan dengan hanya membenarkan mereka menggunakan facebook atau link kita untuk promote ebook ilmiah yang ditulis oleh cendikiawan di Malaysia dan juga mendapat keuntungan hasil dari pembelian ebook tersebut....  KLIK DI SINI
Dalam menjalankan aktiviti penjualan/ pemasaran, perkara yang paling penting ialah cara mempromosikan barangan dan ianya merupakan perkara yang paling sukar dan mencabar. Sebaik manapun produk yang kita ada jika cara pemasaran yang tidak berkesan, tidak akan dapat menarik perhatian pelanggan. Oleh itu, saya menyertai program SAP ini untuk membantu penjualan Ebook ilmiah para penulis di Malaysia di samping menjana pendapatan sebagai agen pengiklanan.
Yang penting mesti ada Facebook atau web/blog. Tak perlu buat apa-apa. Kita hanya perlu biarkan modul SAP menjalankan fungsinya dengan mengeluarkan status dan link kita pada setiap hari..dan diselitkan dengan kata-kata motivasi .. seperti kita update status kita pada setiap hari. (sebenarnya saya sendiri pun bukannya rajin sangat buka facebook .. seminggu sekali je.. itupun kalau rajin..- tetapi, jika anda seorang yang gemar berfacebook...berbaloi la,,)
Saya letakkan link di mana-mana saja post yang popular dalam blog ini.. Paling sedikit 30 orang membaca mendapat maklumat SAP pada setiap hari dari LINK INI. Tiada paksaan.. hanya perlu faham artikel yang disediakan. Hanya orang yang benar-benar memahami dan yakin sahaja yang akan BERJAYA ! Alhamdulillah.. sebenarnya rezeki memang telah ditentukan oleh Allah swt...cuma perlu berusaha dan yang paling penting.. konsisten dan sabar.
(Bisnes umpama pokok, perlu semai benih dulu dan makan masa utk dapat hasil. Bila dah berhasil baru terasa kenikmatannya. Oleh itu bersabarlah. Tambahan pula dgn SAP, promosi yang dijalankan adalah 100% FULLY AUTOMATED! Cubalah..! http://rm99.ibct.my/837) -petikan dari status dalam auto-post facebook yang menggunakan modul SAP..
Di sini saya sertakan peraturan dalam PROGRAM SAP yang saya perolehi selepas saya membeli kesemua ebook dengan harga RM99.00.. Jika takut.. beli yang paling murah iaitu    RM20   sahaja (5 jenis Ebook sahaja)
Saya copy di sini bahan yang saya perolehi selepas pembayaran membeli ebook tersebut..bertujuan supaya semua pembaca dapat maklumat yang jelas tentang SAP ini.
SELAMAT MEMBACA & KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
SERTAILAH HARI INI.. JANGAN HANYA MELIHAT SAHAJA TANPA BERBUAT APA-APA
*********
 Perlu Tindakan Segera
  1. Muat turun, baca & fahami ebook Rahsia SAP oleh Cikgu Faqhri
  2. Login Facebook
  3. Aktifkan Modul SAP, klik button berikut:Modul SAP
  4. Ulang langkah 3 untuk 3 hari pertama, ulangi juga jika auto-post tidak menjadi (hadkan sekali klik sahaja dalam satu hari)
  5. Cuba dapatkan kesemua 10 pakej SAP untuk integrasi link

Tips Pantas
  1. Bersosial di Facebook tanpa menghiraukan bisnes, biar Modul SAP mainkan peranan untuk bisnes SAP anda
  2. Tiru cara otai-otai SAP buat duit:
    • Faqhri Sobri – benchmark income RM1k sehari
    • Mohd Ridzuwan, Janysia Yat & Shafezan Hamidi – fast growing network
    • Zabidi Othman & ImamKhalid – secara slow & steady
  3. Beri sokongan sesama pengguna (komen dan like post via SAP)

Isu Halal & Hukum Syariah Agama Islam
Hukum Syariah Islam Dalam Operasi Perniagaan
Kami menggunapakai hujah Ustaz Zaharudin Abdul Rahman (Pakar Kewangan Islam) sebagai panduan dan sempadan dalam setiap operasi perniagaan, supaya sentiasa selari dengan kehendak syariah Islam di samping tidak mengamalkan perkara-perkara yang ditegah mahupun yang meragukan dari sudut syarak. Mudah-mudahan sentiasa berada di atas landasan yang benar dan selamat, insya-Allah.

Apa Itu SAP Venture X?
  1. Pakej produk IT dengan Master Resale Rights (MRR)
  2. Untuk kegunaan sendiri
  3. Bebas untuk dijual semula
  4. Bebas menikmati keuntungan 100%

Bagaimana SAP Venture X Berfungsi?
  1. Sebaik Modul SAP diaktifkan, sistem akan promosikan link bagi pihak anda
  2. Promosi dijalankan sekali sahaja dalam satu hari
  3. Promosi dijalankan dengan bersahaja, dengan diselitkan kata-kata motivasi ringan
  4. Jika ada pembeli dari link anda, maka anda dapat komisen introducer
  5. Selagi tidak habis level yang ditetapkan, anda dapat komisen level, walaupun anda bukan introducer
  6. Tiada tarikh luput bagi setiap keahlian

Salah satu contoh status pada facebook pada setiap hari.. SAP (Sistem Automasi Pemasaran)
- auto-post..
nampak macam saya tulis kan.. tapi, sebenarnya ia adalah auto-post. Pelbagai status pada setiap hari disertakan dengan link kita (biru) dan diselitkan dengan kata-kata motivasi.


Apakah Link Saya?
  1. Ini link saya: http://rm99.ibct.my/837


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

1 comment:

Norliza said...

Lagi satu.. saya ingin mengingatkan kepada pembaca supaya jangan cari prospek..(pelanggan untuk membeli ebook dari link kita)

Biar mereka baca sendiri status dalam facebook atau blog post.. dan biarkan mereka fahami sendiri..

Orang yang benar-benar faham dan jelas sahaja yang sebenarnya bersungguh-sungguh dan akan berjaya!

:) yang penting.. mesti bersabar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...