TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

June 24, 2013

Jerebu di Banting


Jerebu menyelubungi seluruh Banting. Bacaan IPU sehingga 5.00 petang 24.6.2013 mencatatkan 292 dan hari ini sekolah diistiharkan cuti oleh Timbalan Pengarah JPS.

Semoga jerebu ini cepatlah berlalu agar semua aktiviti yang dirancangkan dapat dilaksanakan seperti biasa.
 --------------------------------
Pada 26.6.2012, dimaklumkan hanya kawasan yang mencatat bacaan IPU melebihi 300 sahaja dibenarkan cuti. Kawasan lain sekolah seperti biasa. Sehingga jam 12.45 pada hari ini, barulah Penolong kanan Pentadbiran mengumumkan cuti kepada semua warga SMK Telok Datok..
(Ramai juga cikgu yang MC dan CRK, yang hadir tidak membuang masa menyiapkan segala perkara yang sepatutnya disiapkan. Pada hari ini juga, saya melaksanakan Pemantauan PBS bagi tingkatan 3 di SMK Telok Panglima Garang.

.... 

1 comment:

mAxx said...

Salam. Gambar yang menarik. Saya kongsikan gambar Puan untuk blog sekolah saya, terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...