November 07, 2011

Aktiviti Selepas PMR 2011 - Jahit Manik di atas Klip Rambut...

Terima kasih Nadia kerana pinjamkan kamera...jasamu dikenang

Cikgu dengan anak murid... Syamim dan Awwalin..Ingat pelajaran ni tau!

Masing2 menunjukkan hasil kerja yang belum siap..

Sama.... semoga ingat cikgu selalu..


Ini kumpulan cikgu2 Ting 3 yang hebat2 dan rajin2. Setiap tahun kena paksa menjahit..

Tekun dan Usaha tangga kejayaan tau...Nak dapat hadiah buat cantik2.

seronoknya menjahit... senyum2 lagi tu.





Aisyah duduk jauh2 takut orang tiru keje dia.

Hasil kerja Cikgu Liza n Cikgu Rosmah... Murid2 punya ????

Bahan-bahan (manik sejak tahun 2009... tak abis2)

Guru2 yang tak putus asa...

Buat lagi.....

Ada pelawat... nak tengok je..

Murid Ting 5 yang free pun minat nak jahit... sukatilah...

Tudung biru tu bukan Cikgu Ting 3... tapi nak juga join program.


Kak ton dan kak mashitah melepaskan penat melihat telatah Ustazah Hayati..
Terima Kasih kak ton dan kak Masitah kerana selalu membantu saya..


Cikgu Zori : Pengurus rombongan.... tapi cikgu liza tak ikut sebab cikgu zori ni selalu balik malam..
Nak tengok kasil kerja Ustazah Hayati.... cantik tak.

Ok lah tu... janji dapat hadiah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...