Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

December 13, 2012

Ubahsuai Template

Hari ini dalam sejarah.. nak ubahsuai sikit-sikit je templete blog ni.. Tapi, rupanya banyak yang dah ter"delete". Masih lagi suka warna biru.. tapi nampak teruk pulak.. entahlah.. Nantilah tanya sapa-sapa yang pandai tentang blog ni.. pening.. dah 2 jam tapi tak jumpa jalan penyelesaiannya...

2 comments:

hafiz jasmin said...

Assalamualaikum..
Kak Liza , cuba akak buka blog Denaihati untuk cubajaya buat template blog sendiri. Selamat Tahun Baru 2013.
Cikgu Razeliza SMK Sg Besar.

p/s: jangan pening2, nanti naik blood pressure.

Norliza said...

Waalaikum salam..

Tq Raz..
Cuti sekolah ni mulalah nak buat macam-macam. Sebenarnya dah jumpa template yang akak suka.. warna oren.. tetiba terdelete pulak semuanya.. Susunan gadjet pun jadi teruk..

Ok lah.. nanti akak try buka blog Denaihati tu..

TQ...