December 13, 2012

Ubahsuai Template

Hari ini dalam sejarah.. nak ubahsuai sikit-sikit je templete blog ni.. Tapi, rupanya banyak yang dah ter"delete". Masih lagi suka warna biru.. tapi nampak teruk pulak.. entahlah.. Nantilah tanya sapa-sapa yang pandai tentang blog ni.. pening.. dah 2 jam tapi tak jumpa jalan penyelesaiannya...

2 comments:

hafiz jasmin said...

Assalamualaikum..
Kak Liza , cuba akak buka blog Denaihati untuk cubajaya buat template blog sendiri. Selamat Tahun Baru 2013.
Cikgu Razeliza SMK Sg Besar.

p/s: jangan pening2, nanti naik blood pressure.

Norliza said...

Waalaikum salam..

Tq Raz..
Cuti sekolah ni mulalah nak buat macam-macam. Sebenarnya dah jumpa template yang akak suka.. warna oren.. tetiba terdelete pulak semuanya.. Susunan gadjet pun jadi teruk..

Ok lah.. nanti akak try buka blog Denaihati tu..

TQ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...