TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

May 02, 2013

Pemantauan finalis calon guru inovatif negeri selangor 2013

Alhamdulillah. Semua telah selesai.

Jutaan Terima kasih ....
kepada suami dan anak-anak... Kepada emak di Johor yang selalu mendoakan saya.

Kepada Pn Fatimah Yusof yang mengizinkan saya menggunakan makmal komputer. Kepada Cik Fatimah Abdul yang membantu menguruskan kelas.. Kepada Cikgu Halim yang membantu burn cd... Kepada Suhardi yang membantu semasa black out di makmal...dan terima kasih kepada sifu.. En zahari yang tidak pernah putus asa mengajar saya ilmu ICT.

Terima kasih kpd murid 3kaa yang sanggup menunggu sehingga pukul 3.30 petang.

Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang sentiasa memberi sokongan dalam kerjaya saya.

Akhirnya. Terima kasih kepada semua panel penilai yang sudi datang ke sekolah saya...

Hanya Allah swt yang dapat membalas budi baik kalian.
Dari kiri Encik Mohd Yusri Dahrumi (PPDTV Kuala Langat), Haji Ambrin bin Amin (PPDTV Klang), Haji Sailan bin Misran PPDTV Sepang, Encik Khairul Azhar bin Azmi (PPDTV Hulu Selangor) dan Puan Soaidah binti Duriat (Pengetua SMK Telok Datok)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...