July 02, 2009

Pertandingan Memasak

Gambar kenangan :
Dari kiri : Tan Sze Jing, Norsyuhadah, Cikgu Nurhayati, Deborah dan Puan Norliza.
Pasukan dari SMK Telok Datok bersama hasil masakannya.
Pasukan SMK Telok Datok mendapat Tempat Ketiga
dalam
Pertandingan Memasak Peringkat Daerah Kuala Langat
Tahun 2009 !
TAHNIAH..

5 comments:

shaniza said...

salam..
Pertandingan yang cikgu masuk tu, anjuran maggi kan? Kenapa tak pakai apron maggi? Kami pun baru selesai minggu lepas dan berjaya wakil negeri ke peringkat kebangsaan.
Tahniah diucapkan kepada cikgu kerana berjaya mendapat tempat ke tiga. Susah bila masuk pertandingan ni..cikgu yang penat lebih..

Cikgu Liza said...

pertandingan ni peringkat daerah je, bukan tajaan maggi/nestle. cuma digalakkan menggunakan produk nestle. sekolah yang dapat johan akan mewakili daerah ke pkt negeri selangor nanti. so, pakai apron maggi bila dah sampai pkt negeri nanti. ada tajaan maggi..

teringat kenangan 2005, saya membawa pelajar ke pkt negeri dan dapat tempat ketiga..best juga..dapat pengalaman baru.

Cikgu Liza said...

lupa nak cakap.. tahniah cikgu shaniza kerana sampai ke pkt kebangsaan. semoga berjaya!

saya ada ambil bahan dari blog cikgu.. terima kasih.

nuraini said...

ermm..pertandingn tahun 2005..pertandingan tu dilangsungkan di salak tinggi sepang kan..??

Norliza said...

ye noraini... peringkat negeri selangor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...