TITIPAN CIKGU NORLIZA

..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ..... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ.... بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ ...

SEBAGAI TANDA SOKONGAN KEPADA BLOG GALERI CIKGU NORLIZA, SILA LAH KLIK PAPARAN ADS/IKLAN YANG ADA DI BLOG INI. KERJASAMA ANDA AMAT SAYA HARGAI. Hubungi saya melalui email sahaja. -----------> norliza.jais2@gmail.com

September 03, 2013

TAKWIM PERSEKOLAHAN 2014 (KALENDER)

Takwim Persekolahan yang lengkap dengan cuti umum dan cuti sekolah penting bagi saya untuk menguruskan aktiviti tahun 2014. Ia bukan sahaja berguna untuk merancang aktiviti sekolah, malah penting juga untuk merancang percutian dan aktiviti peribadi yang lain. 



SUMBER :  
http://www.kabinet.gov.my/images/stories/pdf/TakwimPenggalPersekolahan2014.pdf



########################### 

Hari Kelepasan Am Malaysia Tahun 2014 (Persekutuan dan negeri-negeri) 

 

5 comments:

Norliza said...

Wah... ramai yang berminat dengan kalender saya ni ye... untuk makluman, tarikh cuti sekolah adalah hasil kiraan saya sendiri, iaitu setiap 10 minggu persekolahan akan diselangi dengan 1 atau 2 minggu cuti penggal. Oleh itu, maklumat yang lebih tepat, kena tunggu dari KPM ye.... :)

Anonymous said...

Salam. Terima kasih atas anggaran cuti persekolahan untuk 2014. Begitu berguna sekali. Agak-agak Cikgu, bila KPM akan keluarkan takwim sekolah 2014?

Mal

Norliza said...

Tak tahu la. Thn lepas rasanya lps peperiksaan PMR

Anonymous said...

Terima Kasih Cikgu.


Mal

Norliza said...

Perincian Persekolahan mengikut penggal telah dikeluarkan pada 17.10.2013. TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...