February 03, 2009

Catatan 3 Februari

Alhamdulillah,
syukurku kepada Ilahi kerana diberi peluang untuk menjadi seorang pendidik.
Tugas mendidik bukan perkara yang mudah.
Memandang wajah anak-anak murid dengan harapan semua boleh skor A.
Tapi tak semua orang sempurna..
Hari ni, kelas 3 Adil, 3RK, kena denda.
Tujuannya bukan nak mendera, tapi mengingatkan anak-anak murid yang terleka.
Semoga anak-anak ini sentiasa insaf akan kewajipan mereka sebagai anak murid...

Isnin yang lalu... dapat sijil penghargaan kerana mencapai target PMR 2008.
Macam ni lah baru best.. Rasa puas mengajar.
Tapi masalahnya, sijil tu tulis Keputusan PMR 2009! Patutnya 2008.
Hai...macam-macam..

2 comments:

Pok-Din Inc said...

org yg print sijil tu penin kot.. hehe

Cikgu Liza said...

Excited nak bg sijil tu. Julung-julung kalinya nak bg sijil. Tp oklah... Kalau tahun 2009 ni meningkat lagi.. tak payah bg sijil... guna aje yang dah ada ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...